Nazomerdag

25 september 2021 - Ringsaker, Noorwegen

Vanmorgen was het nog behoorlijk mistig bij een temperatuur van 4 graden. Maar al snel werd de mist afgebroken door de steeds sterker wordende zon 🌞. Om 9 uur komt de eigenaar ons warme broodjes bij de camper afleveren die ik gisteren besteld heb, wat een service ! .  Na het ontbijt doen we boodschappen in Trysil bij de mega Coop. Ik heb weer mazzel : vers gegrilde kippenpoten.😊, dus mijn lunch is geregeld. Agnes gaat voor een broodje.

We rijden een stukje zuidwest en besluiten op tijd te stoppen om van het mooie weer te genieten. We vinden een camping in de plaats Moelv (Steinvik Camping), aan een groot meer gelegen. We vinden een plek vlak aan het meer. De tuinstoelen naar buiten en lekker lunchen in de zon. We wandelen later die middag nog een stuk en vinden nog 2 caches , 2 andere caches hebben we niet kunnen vinden. We bestellen nog ergens een soft ijsje. We wandelen weer richting camper en doen de rest van de middag niet zoveel meer.

’s Avonds bak ik vlees op de grill. We eten toch maar binnen omdat de zon achter de berg is verdwenen. Morgen wordt het ook nog mooi weer er rijden we een klein stukje verder zuidwest richting hardangervida. Klein probleempje overigens met de passagiersdeur van de camper , deze kan alleen nog van binnen geopend worden. Het palletje gaat wel omhoog met de sleutel maar de deurgreep weigert. Thuis later maar even naar kijken.

Bedankt voor jullie leuke reacties 😊 altijd fijn om te lezen.

15298DED-9C0C-4EB5-96EE-E5344765C7A2
cache gevonden!

67AF2EE6-84A1-4748-BE8D-78103D699017
maar weer een ijsje

D6827B0A-F244-45E9-8D86-A80D694E136B
Agnes wijst de juiste weg 🤔😊

76D61584-F945-49B8-8E2F-FDCE1EC66839
wat een plek!