Aftellen..

6 september 2021

Gaat het nu dan toch gebeuren ?
Na 2 annuleringen in 2019 en 2020 komt het nu toch echt heel dichtbij.
De reis (overtocht) naar Noorwegen is geboekt!
Woensdag 15 september starten we de camper en rijden we naar de haven van Kopenhagen.
We overnachten tussentijds nog een keer ergens op de route.
Donderdagmiddag om 14:00 rijden we dan de veerboot op.
Na 19 uur varen komen we dan vrijdagmorgen aan in de haven van Oslo.
We overnachten dus op de veerboot in een cabine met douche en bed, simpel maar helemaal OK.
We zijn dus 2 volle weken in Noorwegen. De route gaat ruwweg van Oslo omhoog, vervolgens de bergen in en daarna richting de fjorden. Vanaf de fjorden (kust) weer zuidwaarts waar we ergens de overtocht weer boeken naar Denemarken.
We beseffen wel dat we in een ander jaargetijde zitten, de herfst klopt daar nog wat eerder op de deur. Maar dat maakt het zeker niet minder aantrekkelijk, we gaan het zien!

1. Reislogger:
    31 juli 2021
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Sylvia:
    7 september 2021
    Hallo vakantiegangers! Ik heb me al aangemeld voor de emailservice. Veel plezier met de voorpret!
  3. Mevr Doornbos:
    voorpret IS OOK PRET Goede voor bereiding Ik verheug me op de blog
    xxx
  4. Els Dubbelboer:
    7 september 2021
    Ik wens jullie veel plezier met de voorbereiding, fijn dat het nu toch gaat lukken!
  5. Sylvia:
    15 september 2021
    Goeie reis vandaag! Het is heerlijk rustig weer om te rijden. Lijkt me perfect. Doeidoei
  6. Herman Dubbelboer:
    Ja, inderdaad lekker weer om te reizen Sylvia !
    We zullen veel asfalt zien vandaag 😊